Két dolog történhet.

 Utolsó bejegyzésem óta jó pár napot töltöttem horgászattal és volt bőven siker élményem amit szeretnék megosztani.Változatos időjárás mellett lét módszerrel is próbálkoztam,sajnos a felszíni csalikkal most nem sikerült halat fognom.Vasárnap délután a körülmények adottak voltak egy kis partszéli popperes sügerezéshez,öt órán át megállás nélkül dobáltam és egy alkalommal volt egy komoly kapásom ami természetesen nem akadt.Nem tudom mi lehetett a gond,rosszkor voltam rossz helyen vagy csak nem megfelelő csalit dobáltam.Mellékesen megjegyzem,hogy még mindig elég komoly volt a hajó forgalom és több helyen a gyerekek strandoltak.



Hétfő munka után a nedrig mellett tettem a le voksom és nem bántam meg,jó helyre mentem jó időben és lassú csalivezetés sorba hozta a szebbnél szebb csíkosokat.











Több pénzt már nem áldozok csalikra,ezekkel nem sikerül eredményt elérném akkor valószínű rosszkor próbálkozok és lehet az adott helyett plasztikkal sorba jönnének a halak.Általam használt gumikról,módszerről a következő bejegyzésben bővebben mesélek.Elkövetkező hetekben azért kitartok a favorizált popperek mellett és úgy gondolom a siker nem maradhat el.Véletlenül süllyedne hajó akkor gumira váltok és fogok pár szép halat.

Megjegyzések

  1. Szia, én most költöztem Hollandiába zeeland részre.. nemtudom, esetleg ha felvehetném veled a kapcsolatot az nagyon szuper lenne! Hirtelen lenne mit kérdeznem! Előre is köszönöm! klimaszereles1@gmail(pont)com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Kicsit elfoglalt vagyok,de a héten mindenképpen jelentkezem.

      Törlés

Megjegyzés küldése