Terített betli

Focicsapat edzők mindig megmagyarázzák a vereséget ezért nekem is illik választ adni arra,hogy miért betliztem szezon első napján.Egész héten nagyon meleg volt és a szombati horgászatom során leégés és a két kapáson kívül mást nem tudtam felmutatni.Az egy olyan nap volt amikor bármit feltehettem volna akkor sem fogtam volna semmit.Délután kettőkor adtam fel a harcot,akkor már olyan piros voltam mint a grillcsirke Hétvégén remélem nagyobb sikert aratok,igaz a nullánál nem nehéz többet fogni.Világ tört össze bennem,két hónapot vártam egy olyan napra amikor nem fogok semmit :)


Messze volt a nap vége ezért zuhanyzás és a pihenés után kimentem a tengerre horgászni.Sea bass pergetés már annyira tetszik,hogy napi szinten kint vagyok.Nem kell aggódni kérem szépen,nem kurvultam el.Bejegyzés további részében az elmúlt napokon készült képekből lehet csemegézni :)


Mini bass






























Megjegyzések