Ünnepek

Akármilyen nagy horgász vagyok karácsonykor még is rántott csirke mellett ettem és bejgli helyett dobozos sört fogyasztottam.Ünnepeket alatt sem csináltam mást mint horgásztam és pihentem.Fenyőfa helyett vettem egy új horgászbotot magamnak.Berkley Pulse 5-20 grammos bottal leptem meg magam és vettem mellé pár csomag gumit is.Tisztába voltam vele,hogy nem fognak elárasztani ajándékkal ezért nekem kellett lépnem az ügy érdekében :)

Karácsony előtti napokban nem igazán volt erőm,sem kedvem horgászni.Annyi munka volt,hogy csak aludni jártam haza.Kemény hét volt,de túléltem és szombaton már a parton is voltam.Sajnos fényképezőgép nem volt nálam ezért csak az antik almás telefonnal készített képekkel tudok szolgálni..


Holland időjárás olyan kiszámíthatatlan mint a nők.Szerintem normális emberek otthon a meleg szobában ünnepeltek amíg én a viharos szélben bicikliztem és horgásztam.Na jó bevallom én sem vagyok olyan kemény csávó,3-4 óra horgászat után mindig hazajöttem.Szokásos 20 perces biciklizésből lett 50 perc és mellé még kétszer le is kellett szállnom mert nem bírtam tekerni.Gyenge vagyok?







Első áldozatom




Második













Kitámasztó mit sem ért az erős szélben


Görbüljön!


Megjegyzések