Akkor kell horgászni amikor jól esik.

 Tegnap este beállítottam a telefonom, hogy holnap reggel időbe ki tudjak menni pecázni, még mielőtt el nem kezd esni az eső.

Minden horgászat előtt pontosan meg tervezem, hogy merre fog vinni az utam.Mit viszek magammal, hogy az adott helyen mire lesz szükségem.Reggel ébreszt a telefon már ugrok az ágyból és szomorúan veszem tudomásul, hogy esik, de ez az életem, így az eső sem fog vissza tartani.

Gyors fel frissülés és reggeli után már úton vagyok....... reményekkel teli, a rossz idő ellenére semmi nem tántoríthat el, na jó ez a szél ép nem ideális számomra, de ez az én napom és a horgászaté.

A mai célom egy szép nagy sügér kifogása, de persze minden halnak rettentően tudok örülni. Mint mindig Zman trd bugz csalival pecázom, mely nálam az első számú sügér csali.





Pár dobálás után jött az igazi áttörés egy sügér és még nem is kicsi, mivel mostanság 30 centiméternél kisebbet nem fogtam, de ez közel negyven, melyet sikerült ki fognom, ami a kezdeti 30 perces várakozásnak gyümölcse.




A szám fülig ér hisz ez a nap nem is lehet így már rossz leszámítva az esőt, mely ilyen pillanatokban nem valami jó, na de  ilyen kapás után kit érdekel ha esik. Folytattam tovább a betervezett útvonalon az utamat és onnan egy 1 km távolságra újból belevágtam. Első dobására már kapásom volt, mint mindig most is a trd bugz-ra érkezett a kapás. Sikeresen kifogtam és a szélsőséges időjárás ellenére ezek azok a pillanatok melyeket igazából szeretek.



Az eső persze egésznap ugyan olyan volt, mint egy igazi társ, hisz ki tartott mellettem.

Bőrig ázva ugyan, de egy fantasztikus nap végén beálltam a zuhany alá és azon gondolkodtam, hogy mit tartogat számomra még ez az édes november.....


Megjegyzések