Nyertesek és a vesztesek.

Nyár legnagyobb vesztesei a topwater csalik amiknek bizalmat szavaztam.Amikor csak tudtam kivittem őket a partra és kitartóan dobáltam őket egészen addig amíg rá nem jöttem,hogy ez nem megy.Közben még új csalit is vettem,nagyon jól mozog,de sajnos ő sem tudott megmenteni a kudarctól.


River2Sea Whopper Plopper 75


Nem tudom mit csinálhatok rosszul,de lassan már nem is érdekel.Legtöbb helyen ahol módszert váltottam egyből fogtam halat.Gumihalas pergetést imádom és a legtöbb alkalommal eredményes is vagyok,de egy idő után kell a változatosság.Tavaly ősszel vettem egy csomag Zman rákot amit talán két alkalommal használtam.Őszintén szólva soha nem hittem az ilyen csalikban és ezért sem erőltettem.Szabadidőm nagy részét a vízparton töltöm ezért adtam neki még esélyt.


Zman TRD Crawz

Vezetési módszerről nem árulok elé újdonságot,ha azt írom,hogy a fenék közelben lassan pöcögtetve használom.Már az első nap sikerült felavatnom és ahogy ráéreztem a technikára úgy fogtam sorba a halakat.Minőségi csali,ezt nem kell halanként cserélni.Idén nyáron több új gumival próbálkoztam amiket egy hal után ki kellett dobnom.De az egy másik történet lesz.















Sajnos az idei nyár nem sikerült valami fényesen,folyamatosan új helyeket kerestem fel és voltak jó és rossz napjaim.Városi pergetést még mindig nem tudtam megkedvelni,nem szeretem a tömeget és a hatalmas hajó forgalom miatt rengetegszer kell szünetet tartanom.Nyáron nem erőltettem a csuka pergetést,de lassan itt ősz és felkészülnek a jerk csalik és a nagy méretű gumik.

Megjegyzések