Minden kezdet nehéz.

Két hónap tilalmi idő alatt nagyon sok minden történt velem,cégváltás mellett két költözésen is túl vagyok.Most úgy nézz ki végleg Amsterdamban maradok és kénytelen leszek megbarátkozni a városi pecával.Három éven át a tengerre és a nagyobb csatornákra jártam horgászni és megszoktam a csendet.Rengeteg új hely vár felfedezésre és amikor csak időm engedi kint vagyok.


Eddig meglátogatott csatornákon csuka és süllő jött és csak elvétve sikerül fognom egy két sügért.Ragadozó halak mellett egy nagyobb keszeg is megmutatta,hogy ő is odatud verni olyan a csalinak mint egy szebb süllő.Halak mellett a búbos vöcsök is nagy érdeklődést mutat a csalim iránt,eddig négy alkalommal követte le a hét centis gumit.





Méreten aluli halakra nem szeretek horgászni ezért számos alkalommal változtattam a horgász helyemen és raktam fel nagyobb csalit.Pár kisebb süllőt így is sikerült fognom,de azokat fényképezés nélkül azonnal visszaengedtem.Sokkal jobban ki kell ismernem a csatornákat és a halakat és az után már könnyebb lesz szelektálni.






Akik ismernek jól tudják,hogy nem nagyon szeretek csukára pergetni,de manapság szinte minden nap összefutok velük.Nem volt hát más választásom kimentem célzottan csukára pergetni és két kapásból egyet sikerült partra terelni.





Csíkos banditák nagy ívben elkerülnek,eddig csak pár kisebb példányt sikerült fognom.Nekem minden szezon nehezen kezdődik,két hónap lustálkodás után  nem vagyok olyan kitartó és a korán keléssel is vannak gondjaim :)







Héten nagyobb csatornát akarok felfedezni,elsőként felszíni csalival próbálok szerencsét és később pedig gumival.

Megjegyzések