UltraLight süllők

Az elmúlt héten olyan kellemes idő volt,hogy több napot is horgászattal töltöttem.Helyválasztással voltak kisebb problémáim,sajnos rengeteg helyen levágták a nádat és ott a halak már nem állnak ki a partszélbe.Új vizek felé vettem az irányt és főként micro jiges horgászattal operáltam.Első nap szélcsendes időben 2.5 grammos fejjel kezdtem el horgászni és egy süllőn kívül nem sikerült mást fognom.Miután nem volt több kapásom 3.5 grammos tungsten fejre váltottam és szinte minden helyen sikerült halat fognom ahol megálltam.Ezzel nem azt akarom mondani,hogy én találtam fel a spanyolt viaszt,de érdemes variálni a jig fejet és a vezetési technikát.Másik helyen ahol általában 4 grammos fej elég ott például több halat fogtam 5.5 grammossal.Többi nap is ugyan ezzel a módszerrel voltam eredményes.

Nem szép látvány

Viharos szél és az eső miatt ezen a héten még nem voltam horgászni.Időjárás előrejelzésnek lehet hinni akkor a hétvégén ismét parton lehetek.Most pedig jöjjön pár kép a múlt hétről.
















Szerintem nem nehéz kitalálni melyik halnak örültem a legjobban :) 

Megjegyzések