Vegyes felvágott.

Novembert úgy kezdtem ahogyan sokan mások is szerették volna,első dobásra fogtam egy szép csukát.Azt hittem jó napom lesz,gyors visszaengedés után helyet változtattam és horgásztam tovább.Jobbnál jobb helyeken landolt a csalim,próbálkoztam többfajta vezetéssel,de a halak ezt nem díjazták.Hollandiában nagyon ritkán van délkeleti szél és a magas légnyomás sem volt éppen ideális.Ennek ellenére próbálkoztam tovább és tizenkilencre lapot húzva elkezdtem gumival dobálni,de így sem sikerült több kapást kicsikarnom.








Szombaton egy egész napos sügér pergetésre tettem le a voksomat.Kávém már hat órakor kész volt és többi nappal ellentétben most reggelezni sem felejtettem el.Három év után végre kapható olyan kenyér a boltba amiből lehet bundás kenyeret csinálni.Tavalyi évben szinte az összes nagyobb példányt délután fogtam és ez miatt úgy döntöttem,hogy kicsit később indulok el.Időjárás hasonló volt mint csütörtökön és ez nem volt valami biztató.Ennek ellenére elindultam horgászni és sajnos amitől féltem beigazolódott,két óra pergetés után sikerült megfognom az első halamat.Méret közel sem az volt amiért elindultam,de nem adtam fel.Folyamatosan új helyeket kerestem fel és nagyon sok csalit és vezetési módszert kipróbáltam.Sajnos nagyobb csíkost nem sikerült fognom és három óra körül új helyre mentem.Új pályán közel két órát pergettem,jó pár süllő mellett sikerült fognom egy 52 centiméteres keszeget.Őszintén szólva annyira nem örültem neki de,ha egyszer elkapta a csalit akkor egy fényképet csináltam róla.Lehetséges ki kellett volna tartanom az eredeti helyen és a késő délutáni órák meghozták volna a nagy halat.














Szombat nem úgy sikerült ahogy terveztem ezért a vasárnapi mise helyett kimentem csukázni.Nagyobb kanálisokat hanyagolva a kisebb csatornákon vettem célba.Általam kiválasztott hely mellett kutya sétáltató van és pergetés közben rengeteg új barátra tettem szert :) Itt szerencsére nem kell nagyokat dobni és az egymás mellett lévő két csatornán bőven volt esélyem nagy halat fogni.Negatív rekordom megdöntése után sikerült fognom egy szebb példányt is,mint mindig most a méhecske volt a nyerő csali.












Következő hetekben felváltva horgászok csukára és sügérre,remélem a napokban több szerencsém lesz.

Megjegyzések