Vb-láz

Négy év után ismét világbajnokság és ebben a hónapban jóval kevesebbet fogok horgászni.Munka miatt a nyitómérkőzést nem láttam és sajnos nem is fogadtam rá.Hiba volt!Orosz győzelemben biztos voltam,de azt nem gondoltam volna,hogy egy ötöst gurítanak a Szaúdi csapatnak.Ebben a bejegyzésben azokról a meccsekről mesélnék amiket láttam és mellette lesz pár halas kép is helyet kap.


Egyiptom - Uruguay 

Péntek délelőtti peca nem sikerült valami fényesen,sajnos a halak nem ott voltak ahol gondoltam és kapás nélkül sikerült zárnom a napot.Hollandiában sincs kolbászból a kerítés számos alkalommal meg kell szenvedni a halért.Nem vártam sok gólt ezen a meccsen,de azt hittem jóval több akció lesz mint a délelőtti pergetésem során.Első félidőben annyira izgultam,hogy sikerült elaludnom és az összefoglalót elnézve nem maradtam le semmiről.Amikor olyan csatárok vannak pályán mint Cavani és Suarez ott az ember azért bízik abban,ha gólt nem is,de legalább pár szép megoldást láthat.Igazságos döntetlen helyett az utolsó percekben kapott góllal kikapott Egyiptom.Sajnos a gólt nem láttam mert el kellett mennem dolgozni :(

Betli esetén illik csinálni egy napfelkeltés képet

Marokkó - Irán

Mérkőzést nem láttam,de az összefoglalót megnézve egy unalmas meccsnek lett drámai vége.Nem lennék az öngólt szerző játékos helyében.Szerintem ezt a két csapatot csak a csoportkörökben láthatjuk focizni.Igaz amíg a labda kerek addig bármi megtörténhet.

Utolsó dobásra fogott csuka


Portugália - Spanyolország

Világbajnokság első olyan meccset amit nagyon bánok,hogy nem láttam.Hat góllal teljes mértékben kiszolgálták a közönséget.Nekem pedig pont ilyenkor kell dolgozni.Szerda délelőtti pergetésem során azért több süllőt fogtam mint amennyi gól volt a meccsen.










Szombaton horgásztam és az első két meccset nem láttam.Eredményeket elnézve mind a kettő nagy csapat csalódást nyújtott az első mérkőzésen.Francia csapatban hiába van annyi sztár,ha válogatott meccsen nem tudják azt a szintet hozni amit elvárnak tőlük.Argentína döntetlennel mutatkozott be és Messi elrontott tizenegyese elvitte a mixemet is.

Peru - Dánia

Szombati peca során Berkley Pulse xcd bottal vallattam a vizet és sok sügeret sikerült fognom.Sajnos nagyobb példányok nem mutatták magukat és ezért úgy döntöttem megnézem a késő délutáni meccset.Peru játékát öröm volt nézni és nagyon sajnálom,hogy nem szereztek egy pontot sem.Következő két meccsen is így játszanak és több szerencséjük lesz a befejezésnél akkor akár tovább is juthatnak a csoportból.Hajrá Peru :)

Délutáni átlagméret 

Horvátország - Nigéria 

Szombat esti meccset végignézve úgy gondoltam jobb lett volna inkább kimenni horgászni.Bukik szerintem Horvátország volt az esélyes és az első félidőben mutatott játékukat nézve jogosan nyerték meg a meccset.Horvát válogatottól egy kicsit többet vártam,első játékrészben voltak szép megoldásaik és reménykedtem benne,hogy az egész meccsen ezt fogják játszani.Ehhez képest egy öngól után sikerült megszerezniük a vezetést és a második félidőben tizenegyesből voltak eredményesek.



Vasárnap délelőtt kimentem horgászni és csak a második mérkőzésre értem haza.Rengeteg helyet nem tudtam meghorgászni a finom szerelékes horgászok miatt és a jó idő révén többen is úsztak a kanálisba.Átlagos nap volt,sok sügér mellett kettő süllőt sikerült fognom.Amilyen kevés helyet tudtam meghorgászni ahhoz képest nem is olyan rossz..











Németország - Mexikó 

Világbajnokság első meglepése akkora volt mint a nádas elől fogott hatalmas keszegem.Első játékrészben mutatott játéka alapján jogosan nyert a Mexikói csapat.Német csapattól sokkal többet vártam és a mutatott játékuk kevés lesz a jövőben.




Brazília - Svájc

Coutinho góljával már a huszadik percben vezetést szerzett a brazil válogatott.Jó szokásukhoz híven ráültek az eredményre és ez megbosszulta magát.Szerintem rajtam kívül sokan nem hitték volna,hogy ennek a meccsnek döntetlen lesz a vége.Neymar gyereknek valaki szólhatna,hogy a foci csapatjáték és nem egyedül kell megoldani mindent.Valaki ennyit cselez az ne csodálkozzon,ha tízszer felrúgják.


Napokban a délelőtti pergetés mellett a kora délutáni meccseket tudom megnézni.Remélhetőleg sok halat és gólokat láthatok.


Megjegyzések