Mi a szösz 2.0

Már több mint két hete vége a tilalomnak és azóta amikor csak lehet horgászattal töltöm a szabadidőm.Időjárással nem vagyok megelégedve,már több mint két hete nem volt komolyabb hidegfront és a halak kapókedve jócskán elvárt alatt van.Ilyen napokon főként kora reggel próbálkozok és a nappali órákban pedig új helyek felkeresésével töltöm az időmet.Nem volt egy egyszerű hétvége,magas fű és a nyárfaszösz mellett elég nehéz volt horgászni.

Szombat reggel






Manapság főként a Berkley Pulse 5-20 grammos bottal horgászok amin egy 4000es Stradic található,nem egy ultra light felszerelés,de mivel mindig új helyen járok így nem tudhatom mi akad a horgomra.




Jó helyet nem csak megtalálni kell,ha nem megfelelően meg is kell horgászni.Pontos dobás és megfelelő jigfej kiválasztása nagyban befolyásolja az eredményességet.Micro jigfejek közül még mindig a Dragon V-point a legjobb.Mivel nagyon sokat időt töltök horgászattal ezért csak azokat a csalikat hordom magammal amik bizonyítottak :)Black Flagg gumikat már régóta nagy örömmel használom és a Whale Shad pedig az utóbbi időben bizonyította,hogy méltó helye van a táskámban.Szombaton 3 grammos jigfejjel kezdtem és többszöri csali csere után is csak a kisebb sügereket kaptak.Nem volt más választásom ugyan azt a csalit felraktam két grammos jigfejre és a harmadik dobásra fogtam egy süllőt.Utána még kettő süllőt sikerült a szákba terelnem és fotózás nélkül visszaengednem..

Kedvenceim
















Vasárnapi helyválasztás sem mondható valami szerencsésnek,kisebb sügerek mellett egyetlen egy nagyobb példányt sikerült elkapni.Itt már jóval mélyebb víz van és van ahol az 5 grammos fejjel tudom ideálisan vezetni a csalit.Ennél itt jóval több hal szokott lenni,de most nem sikerült őket kapásra bírni.
















Kis halakat nem szeretem feleslegesen böködni ezért mind a két nap idő előtt abbahagytam a horgászatot.Remélem hétvégére elromlik az idő és végre nyomhatok egy örömpecát.

Megjegyzések