Hétvégi süllők

Péntektől kezdve vasárnapig minden nap kimentem horgászni és több módszer is kipróbáltam.Időjárás minden nap más volt ezért nem érdemes azon gondolkodni,hogy melyik módszer volt a legjobb.Pénteken multis felszerelést vittem magammal és csak pár darab süllyedő salmo slider volt a dobozomba.Nem számítottam sok kapásra,de attól függetlenül örültem neki,hogy végre jó idő van és kint lehetek a parton.Egy óra dobálás után volt egy kemény kapásom ami a laza zsinór miatt nem akadt.

Módszer roppant egyszerű,megvártam amíg leér a csali a fenékre apró rángatásokkal vezettem a partig.Főként gumizok ezért nem volt nehéz megszokni a lassú tempót és végig vezetni a slidert ahonnan a kapást vártam.Délutánra mentem dolgozni ezért nem volt sok időm és az egy rontott kapás mellett sikerült fognom egy szép süllőt.







Szombaton igazi süllőző időjárás volt,felhős égbolt mellett erős déli szél fújt.Ilyenkor mindig sok halat szoktam fogni és ezen a napon is úgy alakult minden ahogyan én szeretettem volna.Ezen a gyönyörű napon az első szériás Berkley Pulse botomat vittem magammal és egy 4000-es Stradicot.
Csaliknál már más a helyzet,nem szeretek sokat cipelni magammal és csak azt viszem ami fogós :)





Előző két képen látható az általam használt végszerelés,normál gumizás mellett sok alkalommal használok micro jig fejeket.Sok fajta gumit használok,de most már bátran kimerem jelenteni,hogy a Black Flagg Slikk Shadd jóval több halat ad mint az általam használt többi csali.Rengeteg nagy halat fogtam vele és ez mellett az sem utolsó dolog,hogy nagyon tartós.Szombaton egész nap egy csalival horgásztam és csak fejet kellett cserélnem mert párszor leakadtam.Január óta nem vagyok teszthorgász,én csak azt fogom dicsérni ami bizonyított :)Télen és tavasszal főként a lassú csalivezetés mellett van a legtöbb kapásom.Vasárnap majdnem délig esett az eső és délutánra a szél is megállt és ez miatt csak pár egyen süllőt sikerült fognom.Három nap nagyon jól sikerült,de talán szombat volt a legjobb.Holland süllők nagyon kényesek az időjárásra és sok esetben kihívás őket megtalálni és kapásra bírni.Még márciusban lehet pergetni és a következő hónapban irány a tenger.Jöjjön pár halas kép :)


Átlag méret

Ritka vendég :)


70 cm






Megjegyzések