Egy novemberi reggel

Hétvégi sügér pergetés a szélsőséges időjárás miatt kudarcba fulladt.Természetesen így sincs okom panaszkodni,pár szebb süllő mellett sikerült fognom egy csukát is .Kedden reggel ismét útra keltem és végre az időjárás is a szebbik oldalát mutatta.




Aki jól ismer azt tudja,hogy nem szeretek sok csalit magammal cipelni  és ez most sem történt másként.Black Minnow csalikat annyira megkedveltem a tengeri pergetéseim során,hogy már szinte mindenhova magammal viszem őket.


Black Minnow 70

Hűvös novemberi reggel csak a három grammos fejjel szerelt hét centis csalit használtam,már lassú vezetés közben is jól dolgozik és az offset horognak hála nagyon ritka a csali vesztés.Magyarországon szinte minden színű csalival fogtam halat addig itt Hollandiában egyértelműen a khaki szín a favorit.Egyre többet használom a tizenkét centis gumit hat grammos shallow fejjel,de az egy külön történet lesz.


Halak nem voltak valami aktívak,több helyen kerestem őket eredménytelenül és végül egy szép süllő mellé bejelentkezett egy darabos sügér is.Ekkora süllőt ultra light bottal kifogni hatalmas élmény és ennél már csak az szebb érzés amikor visszaengedem :)





Tökéletes akadás


37 cm faroktőig

Nem volt sok akció,de akkor sincs okom panaszkodni,két ilyen szép hal miatt megérti korán kelni.

Megjegyzések