Botavató sügerek

Bármennyire is akartam nem tudtam megállni,hogy ne vegyek új horgászbotot.Két hete vasárnap reggel kaptam egy emailt amiben egy hihetetlen akcióra hívták fel a figyelmemet.Nem sokat gondoltam rajta és megvettem életem legelső egyrészes horgászbotját.Berkley Pulse XCD 183L 1-6 grammos pálcáról nem akarok regényeket írni,legyen annyi elég,hogy nagyon jó vele gumizni és átszámolva tizenkétezer forintért ajándék volt.Közösségi oldalakat nézegetve nem igen láttam még senkinél sem ezt a botot,de én úgy érzem jó vétel volt.


First action


Kellemes őszi időjárást kihasználva mind a két nap horgásztam,sok új helyen voltam és mindenhol próbálkoztam ahol hozzáfértem a vízhez.Berkley gumik mellett új kedvencem a Black Flagg Slick Shadd.Már lassú bevontatás mellett is intenzíven veret és ami a legfontosabb számomra,hogy pár sügér után nem kell a kukába dobni.







Megszámolhatatlan mennyiségű átlag csíkos mellett jött pár nagyobb példány is.Három harminc centis mellett egy negyven centist sikerült partra segíteni.Sügerezés közben nem lehet elkerülni a csukákat sem,hétvégén két kisebb jött és szerencsémre mind a kettő jól akadt.Süllő kölykök az anyjukkal ellentétben nagyon aktívak voltak.

Xcd első hala









Hatalmas




Váratlan vendég



















Megjegyzések