Fordult a kocka

Manapság nem igazán volt időm új bejegyzést írni,munka mellett amikor lehet csak horgászok és általában minden nap késő este esek be az ágyba.Amúgy is mindenki nyaral és nem hinném,hogy bárki is az én bejegyzésemre kíváncsi miközben a tengerparton sütteti a hasát :)



Holland csoportban láttam,hogy nyáron van egy időszak amikor a sea bass inkább rákokat fogyaszt,hogy gyorsan meghízzon.Amikor olvastam én az nap fogtam párat és úgy voltam vele,hogy ez egy butaság.Aztán azóta kezdem elhinni,hogy van benne igazság!Szerintem lassan egy hete egy kapáson kívül nem történt velem semmi extra.Időjárás sem valami kedvező manapság,viharos szél mellett elég sokszor megered az eső és általában mindig akkor van dagály amikor én ráérek.Szóval úgy döntöttem,hogy most x ideig inkább süllőzni fogok és csak akkor megyek ki a tengerre,ha ideálisak lesznek a körülmények.





Szombat délután kimentem sügérre pergetni és végül egyet sem sikerült fognom.Kis csíkosok helyett fogtam pár süllőt és dobozos sört.Erős oldalszélben nem volt könnyű dolgom,de nekem sikerült megoldanom.Legtöbb süllőt most is a nádas előtti területek adták és ez miatt elég volt a 3.5 grammos jigfej.Nem tudom mennyi halat fogtam,őszinte leszek nem is érdekel,jól érezem magam és az a legfontosabb.


Első dobásra


Védőital












Megjegyzések