Torkos csütörtök

Hétvégi defekt után közel három nap kellett amíg rászántam magam,hogy megcsináljam a biciklimet.Nem volt egyszerű menet,fél napom elment vele és háromszor mentem vissza a bicikli boltba.Tudni kell,hogy itt Hollandiában rengeteg fajta gumi és szelep van és nekem soha nem sikerült olyat vennem ami kell.

Bicikli javítás közben megjött egy csomag csali is amit már több mint egy hete vártam.Ma reggeli horgászatra pedig csak az 5 centinél kisebb csalikat vittem magammal.Nem vagyok elfogult ember,de úgy éreztem ez a csali megérdemel egy bejegyzést.

Micro Spikey Shad és Micro Grub Tail





Spikey shad csalit már régóta használom és nagyon örülök neki,hogy végre van négy centis kiszerelésben is.Anyaga ugyan az mint a nagyobbik testvérének és extraként nagy szemeket ragasztottak rá.Kis csalihoz kis fej dukál és ezért 2.5 grammos dragon jigfejjel dobáltam őket..Pár óra horgászat alatt kellemeset csalódtam,végre van még egy fajta csali ami nélkül nem indulok el horgászni.Hajnalban kezdtem pergetni és az eddigi bevetésekkel ellentétben elég erősen kezdtem...


Első jelentkező.


Második



Harmadik.



Gyönyörű



Tökéletes akadás.






Utolsó halról három képet is tettem fel,talán ő volt a legnagyobb.Néha kicsit elbóbiskoltam kapás közben és ez miatt nem egy halam ment el idő előtt.Ultra light sügerezésből süllőzés lett amit azért nem bánok :)Csali nagyon tartós,több süllő után még mind a két szeme megvolt :)

Fox Rage otthon nem egy elterjedt márka,de itt Hollandiában nagyon sokan használják.Aki szereti az újdonságokat annak bátran ajánlom..

Megjegyzések