Célegyenesben

Már csak egy hét,már csak egy hét és végre mehetek pergetni.Eddigi évekhez hasonlóan most is sikerült átvészelnem a nehéz napokat.Általában hétköznap nem mentem sehova,hétvégén,ha az időjárás engedte kimentem keszegezni,biciklizni.


Kezdetek kezdetén számomra más csali nem létezett csak a wobbler,gumizni nagyon utáltam,nem fogtam vele semmit.Abban az időben még nem voltam olyan kitartó legény és mellesleg senki nem volt a környéken aki megtanította volna a gumizás fortélyait.Hidegháború után megváltozott a hozzáállásom és azóta az összes wobblerem itthon pihen.Hiába van több mint 250 db csalim én akkor is két doboz gumival indulok neki a horgászatnak(több hely marad a sörnek)

Wobbler ritkaságot látok akkor mindig elkap a hév,hogy ezt nekem meg kell vennem,erre a betegségre nincs ellenszer.Rengeteg szép csali között megláttam egy Luhr Jensen Hot Shot 30 csalit.Olyan pici és ronda volt,hogy nem tudtam otthagyni :)Találtam még két Storm hot'n tot csalit és amit nem volt erőm otthagyni.Viszont számomra ezeknél jóval értékesebb az a három darab Salmo Roach amit ezelőtt héten szereztem be.


Luhr Jensen Hot Shot 30



Storm Hot'N Tot











Megjegyzések