Merénylet

Telnek múlnak a napok és egyre jobban kezdek megbarátkozni azzal a gondolattal,hogy még legalább egy hónapig nem kergethetem a kedvenc halaimat.Bármilyen hihetetlen én mindig betartott a tilalmi időre vonatkozó szabályokat és mindig találtam valamilyen alternatív megoldást a nehéz napokra.Szép halak és táj mellett akár egy szép csekket is láthatunk a kezünkbe,ha tiltott módszerrel horgászunk.Tengeri horgászat még mindig várat magára,sajnos még nincs olyan jó idő,hogy érdemes legyen kimenni pergetni.



Emlékszem régen egy botot és egy vödröt vittem magammal horgászni,igaz az az egy bot szinte minden módszerhez jó volt.Akkor még nem a márka számított,ha nem maga a horgászat.Most hétvégén kedvem szottyant egyet keszegezni ezért elővettem a sarokból az egyik pergetőbotom és kimentem a közeli tóra.Kölyök koromban nagyot imádtam úszós végszerelékkel horgászni ezért most hétvégén is ennek a módszernek szavaztam bizalmat.


1.5 grammos akciós úszó 


Etetés után nem kellett sokat várnom az első kapásra,egész délután szépen jöttek a keszegek.Nem voltak hatalmasak,de legalább eseménydús horgászat volt,talán még élveztem is.

Átlagméret



Változatos Holland időjárás 



Megjegyzések