Szezonzáró

Magyarországon holnaptól lehet csukára pergetni addig itt Hollandiában holnaptól kezdetét veszi az általános ragadozó tilalom.Otthoni horgásztársakkal ellentétben itt elég komolyan veszik a tilalmat,két hónapig legyező horgászat engedélyezett 2.5 centiméternél kisebb léggyel.Amilyen szél van itt Hollandiában én inkább kihagyom a legyezést.Vannak akik drop shot giliszta párosítással vészelik túl a két hónapot,tavaly jó magam is kipróbáltam,de hat doboz sör után rá kellett jönnöm nem nekem találták ki.Viszont szerencsémre a tenger mellett lakom és ott nincs tilalom és még ragadozó hal is van benne amit lehet kergetni.Véletlen folytán sikeres leszek a tengeri pergetésben azt megírom,ha viszont nem jön össze akkor vegyétek úgy,hogy nem is voltam kint :)




Utolsó horgászatom sajnos nem volt valami eseménydús,de így is sikerült egy szép csukát a partra terelnem.Mint ezelőtt most is ultra light felszereléssel voltam kint,valahogy nem tudom megunni a kis gumikkal való játékot.Szép pocakos volt,remélem sikeres leívik és két hónap múlva újból találkozok vele.









Megjegyzések