Reklámmentes övezet










Még egy hét és Hollandiában is elkezdődik az általános ragadozó tilalom ami azt jelenti,hogy két hónapig nem zavarhatom a kis barátaimat.Ezt én elfogadom sok más emberrel szemben aki jelenleg is kijár pergetni otthon.Magyarországon rengeteg profi horgász van akik tudnak kimondottan harcsára pergetni.Igaz néha beugrik egy két süllő és azt büszkén kirakják a csoportba amire én reagáltam is,másnap reggelre kivágtak a csoportból.Szerintem egy éven belül megjelenik egy könyv arról,hogy hogyan kell süllő tilalom alatt harcsára pergetni.Van amelyik csoportból kivágtam és ezen kívül egy kettőből pedig én magam léptem ki.Meguntam a vitatkozást,nincs kedvem olyan emberekkel veszekedni akik minden áron megakarják magyarázni,hogy nem zavarják a halakat,ha minden nap kimennek pecázni.Sok okostojás mellett a reklámokból van elegem,lassan már tényleg minden bejegyzésnek valamilyen márkáról kell szólnia?Igaz én is sokáig dicsértem az általam favorizált csalikat,de nem minden bejegyzésem szólt arról.Mára ennyi.


Megjegyzések