Éjjel soha nem érhet véget.

Sajnos szombati nagy peca technikai okok miatt elmaradt,sajnos reggel tízkor értem az ágyamba és öt ébresztőre sem sikerült felkelnem.Igaz sikerült kijutnom a partra és az egy órás peca alatt fogtam két süllőt.Este a válogatott meccset néztem ami sajnos számomra hatalmas csalódás volt,sok ember köztünk én is vártam a csodát,hogy hátra képesek leszünk egy gólt rúgni,de sajnos nem jött össze.


Nem ezt vártam a csapattól,igazából egy roppant unalmas mérkőzést láttam ahol az ellenfél azt csinált velünk amit csak akart.Vereség várható volt,de a tény,hogy 90 perc alatt nem volt egy épkézláb támadásunk az viszont roppant aggasztó.Számomra Szalai és Nagy Ádám játéka volt kritikán aluli,Bologna játékosa a szokásos alibi passzokkal játszotta le a meccset,Szalai pedig kilencven percig sétált a pályán.Meccs után legalább mindenki láthatja,hogy ez a játék nem elég,sokkal többet kell mutatni.Küzdeni akarás teljes hiánya mellett az edző egy roppant rossz taktikát választott,végeredmény számunkra roppant hízelgő mert,ha akartak volna akkor ötöt rúgnak nekünk.



Vasárnap délután azért sikerült kijutnom horgászni,napsütés és a dobozos sör mellett nagyon jól éreztem magam :)Első negyed óra alatt már sikerült fognom egy süllőt amiről most nem csináltam képet.




Hideg sör mellett azért botot is fogtam a kezembe,kitartó dobálás meghozta az eredményt,fogtam egy nagy merítőhálót :) Otthagytam a parton és remélem valaki elviszi haza,ha nem akkor majd kidobják a közeli kukába.




Nagy fogás után jött pár kisebb süllő és sör,szerencsére pont olyan idő volt,hogy én nem fáztam,de a sör sem melegedett meg...Most valahogy nem volt kedvem halakat fényképezni,igazából mindig olyan helyen sikerült fognom őket ahol nem tudtam volna jó képet csinálni.Pár órát töltöttem a nádasba miután tisztább partszakaszra látogattam.Már kezdtem fáradni és éhes is voltam amikor egy erőteljes kapásra rántottam be.Nagy csukát sikerült akasztanom ami pontosan előttem kapta el a csalit és nem kis rumlit csapott a partszélben.Kicsi Mitchell bot nem csukázni találták ki,de most végig kitartott,csuka összes kirohanását jól bírta.
















Nyolcvan centiméter hosszú volt és több mint 5 kg.Mint mindig most is kis fejekkel és maximum 5 centiméteres gumihalakkal dobáltam,mindenre számítottam csak csukára nem.


Megjegyzések

  1. A válogatott mérkőzés számomra is kissé csalódás volt, de ebbe ne menjünk bele.. :)

    Gratulálok a fogásokhoz. Neked szerencsére sikerült kihasználni a jó időt a horgászatra, nekem nem volt alkalmam kimenni.. További sikeres horgászatokat Üdv: Hal Velem Horgász blog :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése