Szerencsés nap.

Lékpecát nem nekem találták ki ezért közel két hétig nem is mentem horgászni.Nincs annyi pénze senkinek,hogy én rámenjek a jégre és még lyukat is fúrjak.Héten már kellemes idő volt,de várnom kellett a mai napig.







Hiába sikerült korán kelnem és időben kiérnem a partra,sajnos a süllőknek nem volt étvágyuk.Süllő nem jött,de fél óra dobálás után egy csukát sikerült fognom.Szerencsés voltam mert szájszélbe akadt a horog és nem lépett le a csalimmal.Csuka közel 70 centiméter volt és a fotózás után visszanyerte szabadságát.Ultra light bottal igazi élmény volt a fárasztás.



Ennél jobb képet is csinálhattam volna.


Továbbiakban sajnos nem volt sok akció,rossz helyen voltam rossz időben.Két órás csendet egy erős kapással jelentkező sügér törte meg.Gyönyörű sügérnek sokkal jobban örültem mint a korábban fogott csukának.








Remélem még találkozunk.

Megjegyzések