Évbúcsúztató peca

Év utolsó napján sem bírtam megülni a seggemen és a reggeli kávé után ismét kimentem horgászni.Kávé után ismét elbasztam az időmet minden hülyeséggel és ezért egy kicsit későn sikerült elindulnom.Sok mindent imádok az életben,de a reggeli  hidegben biciklizni a mai napig utálok.Szerencsére az a 20 perc tekerésbe még nem halt bele senki,kivéve én amikor lemerült az mp3 lejátszóm.


Egy óra dobálás után egyetlen egy kapásom sem volt és már elkezdtem feldogozni a tényt,hogy az év utolsó napján betlizni fogok.Aztán amikor már úgy voltam vele nem érdekel az egész és elmegyek haza berúgok akkor tört meg a jég.Jó erőben lévő közel ötvenes süllő nagyon rendes volt velem,farkát szándékosan elfordította,hogy beleférjen a képbe.





Ezek után ismét üresjárat volt bő egy órán keresztül.Héten vettem pár új csalit amit kiakartam próbálni,de sajnos nem sikerült.Annyira fázott a kezem,hogy nem tudta kinyitni a kapcsot..Próbáltam kesztyűben pergetni,de nagyon kényelmetlen volt és le kellett vennem.Mellesleg mindig beletöröltem az orromat ezért már nem néz ki valami biztatóan :)



Kővetkező képen a felszelésem egy része és egy sztarbukszos capucsino látható.Muszáj volt lefényképeznem mert másképp senki sem hiszi el,hogy ittam ...






Már nem nagyon akartam maradni mert kurvára zavart a hideg és köd.Utolsó dobás olyan sokáig tartott,hogy sikerült még egy halat fognom.Na viszont ennek sokkal jobban örültem,nagyobb volt és nagyon jó erőben volt...











Süllő most vígan él mivel én mindent halat visszaengedek.Táskámba mindig rend van,ez számomra fontos és mindig odafigyelek rá.


Rend és fegyelem.

Hollandok már kora délelőtt elkezdték lövöldözni a tűzijátékot.Egész nap olyan volt mint,ha luftwaffe bombázta volna  szomszéd várost.Viszont az is biztos,hogy egyik sem volt normális,ebben a ködben én semmit sem láttam az egészből.Pénz pazarlás level 99.


Következő képen hűséges társamat láthatjátok aki soha nem hagyott cserben.Nem mai darab,szembe szélben elég lassan lehet vele haladni,de akkor is elvisz ahova csak akarom):






Idén összes halamat visszaengedtem amire roppant büszke vagyok.Következő évben is csak akciós halrudat fogok enni :)Elég volt a hülyeségből mert a végén megmelegszik az italom.


Görbüljön

Megjegyzések