Csak a gumi!

Ismét december van és a halak kapókedve drasztikusan csökkent.Két hét otthon töltött idő alatt csak egyszer voltam horgászni horgászni és az sem sikerült valami fényesen.Miután visszajöttem két napot ki kellett hagynom jég a miatt.Már kezdtem megijedni,hogy egész decemberben nem fogok tudni horgászni.


Pár nap után jött is a várva várt felmelegedés és vele együtt a sok munka.Két hét kemény munka alatt csak párszor sikerült kijutnom a partra és abból egy nap sikerült betliznem.Itt jegyezném meg,hogy több mint másfél éve horgászok itt és nagyon ritka,hogy ne fogjak legalább egy süllőt.

Ekkora csukát sem sikerült itt még fognom.Pár év múlva remélem ismét megtudom fogni,fotózást kivételesen kedvelte :)


Pike selfie


C&R



Flex Cutt Shad mint mindig 











Berkley Flex Cutt Shad a kedvenc csalim amit nagy örömmel használok süllőre,csukára és akár sügér horgászatra is.Legkisebb 5 centis méret adta eddig a legtöbb halat.Ami kicsit furcsa,hogy az itteni halak nem igazán szeretik az élénk színeket.Jól emlékszem akkor tavaly fogtam pár halat narancssárga csalival.3.5 grammos jig pergetek,de amikor a helyzet úgy adja akkor kénytelen vagyok jóval kisebbel dobálni.Decemberben a hideg vízben még lassabb csalivezetés kell,hogy kapásra tudja bírni a tüskés hátúakat.Nagyon sokáig túl gyorsan vezettem a csalit és elég nagy odafigyelés kellett,hogy megszokjam a lassú gumizást.


Vezérgép :)





Rossz kép egy szép halról 


Decemberhez képest kellemes idő van csak az a fránya szél ne fújna.Szombati betli után nem lehetett kihagyni a vasárnapi horgászatot.Rögtön a peca elején sikerült akasztanom egy komoly csukát ami sajnos csalival együtt angolosan távozott.Nem sok csuka van itt és ezért nem nagyon szoktam előkét használni.Pár alkalommal amikor itt fogtam csukát akkor mindig szerencsésen akadt.Na viszont a szerencsém nekem sem tarthat örökké.Nem nem írom le mivel fogtam őket mert szerintem mindenki tudja.


Jelenlegi időjárási viszonyok mellett a dropshot technika sokkal hatásosabb lenne.Erős oldalszélben kis jig fejjel horgászni nem éppen leányálom..Módszer biztos hatásos lenne csak én ne lennék olyan lusta hozzá.Talán a közel jövőben rászánom magam és pár peca erejéig előveszem a dropshot felszerelést.


No mercy

Nap egyetlen egy értékelhető hala ez a szép süllő volt...



Görbüljön..







Megjegyzések