Magyarország én így szeretlek

Nagyon ritkán járok haza Magyarországra aminek több oka is van.Sokáig úgy éreztem hiányzik valami kint és haza kell jönnöm,hogy rájöjjek mi az.Már több mint egy hete itthon vagyok és nem találtam meg amit kerestem.


T-Mobile mint mindig most is hozta a formáját és megmutatta,hogy mennyire becsben tartja az ügyfeleit.Két hónap elmaradás miatt letiltották a kártyámat és nem tudtam telefonálni amikor hazajöttem.Hazaérkezésem utáni második napon egyből bementem a zalaegerszegi telekomhoz befizetni az elmaradásom.Telekomtól átküldtek a nagy postára és onnan pedig vissza oda ahonnan indultam :) 

Miután befizettem a számlatartózásom közölték velem,hogy az ügyem behajtó céghez került és amíg velük nem rendezem le tartózást addig nem tudják visszakapcsolni a telefonom.Szerencsémre a cégnek nincs zalaegerszegi fiókja és kárpótlás képen kaptam három telefonszámot.Jelenlegi telefonszámom közel tíz éve megvan és ehhez képest még is úgy bántak vele mint egy új ügyféllel akinek almás telefon kell.


Ezek után felhívtam a behajtó céget akik közölték velem,hogy ők kiküldték a számlát és átvettem.Levelet senki sem látta még a környéken sem ezért megkérdeztem még is melyik címre küldték ki.Na itt jött a csattana mert kiderült,hogy a régi címemre küldték ki és ezért nem kaptam meg.Itt már tanácstalan voltam és csak nevettem az egész helyzeten.Elmondtam mennyit fizettem be és kértem egy számlaszámot ahova elutalom azt a háromezer forintot nekik.Nő roppant bunkó volt velem még úgy is,hogy én csak beakartam fizetni az elmaradásom.Aztán jött a fordulópont és megkérdeztem még is miért fizessek én nekik amikor semmit nem tettek azért,hogy engem elérjenek.Szóval több mint egy hete itthon vagyok és pár ezer forint miatt nem tudom használni a telefonom.

Most éppen arra várok,hogy a telekom jelezze a behajtócég felé,hogy én kifizettem a számlát és ezek után ők fognak megkeresni engem,hogy befizessem a háromezer forintot.Azt mondták általában két hét alatt szoktak jelezni a telekomtól,de ha elküldöm a számla másolatát email-ben akkor gyorsabban letudjuk rendezni a dolgot.Levelet elküldtem már ezelőtt héten és írtam panaszlevelet a telekomnak is.De még ezelőtt héten visszamentem a zalaegerszegi telekomhoz és megkérdeztem miért adtak meg rossz címet és mi ez a bánásmód.

Ők nem tehetnek róla,hogy ez így alakult és nem tudják miért adtak meg rossz címet.Még egyik levelemre sem kaptam választ,pedig a kéretlen levelek között is kerestem:) Még egy esélyt adtam a személyes ügyintézésnek és bementem Zalaegerszegre.


Amikor megláttak,hogy megint én jöttem..


Nem tudom miért mentem,nem tudom miért hittem azt,hogy majd most elintéznek nekem valamit.Háromszor voltam bent személyesen intézkedni és ez mellett rengeteg levelet elküldtem.Két cég igazából leszarta mi a bajom.Elvileg december közepére kapok választ a levelimre és az előfizetésem is pont akkor fog lejárni.Egy éve fizetek a semmiért és igazából úgy érzem ezek után nem akarok tőlük semmit.Decemberben könnyes búcsút veszek a telekomtól és utána aki elér,ha ír nekem levelet :)




Ezek után sokat nem fogok hazajönni,még is miért jönnék?Két hét alatt semmit nem tudtam elintézni:)




Megjegyzések