Costa romantica

Ha az ember éjszaka dolgozik annak hatalmas nagy előnye,hogy nappal azt tudok csinálni amit szeretnék.Délutáni kávé után mint mindig fogom a rozsdás biciklimet és útra kelek.Ma viszonylag jó idő volt és kedvenc helyemre mentem ki pergetni.Hiába cserélgettem sorba a csalikat,semmire nem volt ütés és egy idő után kezdtem feladni a dolgot.Aztán megtört a jég,nádas elől sikerült egy szép süllőt fognom.

Visszaengedés közepette már azon járt az eszem,hogy még sem megyek haza és horgászok tovább.Na igen szép álom volt egészen addig amíg arra nem kaptam fel a fejem,hogy a kacsák mellett emberek is úsznak a kedvenc pályámon.Csak jöttek és jöttek és egyre többen úsztak el előttem.Nem láttam értelmét tovább horgászni és gondoltam akkor már megnézem a mai unalmas Eb meccset.















Megjegyzések