Holland süllők.

Május első hétvégéjén  úgy döntöttem szerencsét próbálok és egyik napról a másikra kiköltöztem Hollandiába.Mivel horgász blog ezért a munkával kapcsolatos dolgokról nem szeretnék mesélni.Meg amúgy is kit érdekel?Kezdeti nehézségek leküzdése után kiváltottam a horgász engedélyt és vettem egy ultra light pergető botot és pár berkley gumihalat.Utazás nem olcsó móka itt,ha elmegyek a legközelebbi helyre pergetni akkor a buszjegy közel 10 euro.Kisebb nehézségek árán,de sikerült beszereznem egy biciklit és most azzal járok mindenhova(dolgozni nem)


Soha nem szerettem plasztik csalikkal horgászni,főleg nem kis gumikkal.Most talán eljött az ideje annak,hogy elmondjam nem is olyan rossz érzés ultra light bottal süllőt fogni.Feleslegesen szövegelek,inkább jöjjenek a képek..

























Megjegyzések