Ki fog itt rendet tartani?

Négy nap éjszakás meló után nem bírtam megülni a seggemen és kilátogattam az újpesti öbölbe.Megszállott pergető horgászként elég furcsa volt annyi felszerelést magammal vinni.Amúgy tök vicces volt,hogy a 390-es feeder bottal szinte mindenhol sikerült felakadnom az utam során.

Horgász portálok tele vannak jobbnál jobb cikkekkel,hogy mikor mire érdemes horgászni.Ez miatt nem fogok belemenni,hogy mi volt a végszerelékem és milyen bottal,orsóval horgásztam.Keszegező timár mix mellett csak egy doboz gilisztát,csontit vittem magammal.Magas víz és a  változó időjárás mellett nem volt egyszerű halat fogni.Közel két órát kellett várnom az első értelmes kapásra amit sikerült is megfognom.



Folyamatos etetés meghozta a várva várt eredményt,egymás után jöttek a keszegek.Képen látható hal volt az átlagméret,igaz volt egy két szebb is köztük.Délután folyamán volt egy gyönyörű kapásom amit sikeresen lekéstem mert a másik botot tekertem ki:(






Szemét mindenhol amerre nézek,parton és a vízben is.Nem vagyok hős,azok csak a mesékben vannak,de őszintén kinek esik nehezére elsétálni a legközelebbi szemetesig?Nem lehet minden szemetet a hajléktalanok nyakába varrni,igaz környéken a szemét nagy részét nekik köszönhetjük.Na ők azok akiket soha nem fog érdekelni a tiszta Duna part.

Május elején remélem alacsony víz lesz mert csak akkor lehet összeszedni a szemét nagy részét.Nehéz kérdés,de ki fog itt rendet tartani?Sajnos az ellenőrzés még mindig kritikán aluli.Szombati horgászatom alatt egy spori panaszkodott,hogy a kedvenc három horgos!! szereléke beszakadt és nincs új.Engedélye volt-e azt már meg sem mert kérdezni:)Tavaly is nem egy horgásszal találkoztam akiknek nem volt engedélye,de volt olyan aki szerint nem is kell ide engedély.

Engem nem zavarna,inkább örülnék neki,ha minden horgászatom során ellenőriznének.







Népszigeten jelenleg még folynak a munkálatok,rengeteg fát kivágtak,de legalább nincs annyi szemét mint az öbölben.

Közös cél,hogy rend legyen és remélem mindenki eljön aki tud.




Megjegyzések