Multizás Csömödérben


Sajnos ez az év nem úgy kezdődött ahogy szerettem volna,rengeteg olyan alkalom volt,hogy nem sikerült halat fognom.Szombati nappal feloldották a ponty tilalmat és én is azzal a lendülettel mentem ki,hogy fogok pár bajszost.


Kezdeti lelkesedésem hamar aláfagyott amikor a tóparton megeredt az eső,manapság sajnos mindig olyan szerencsém van,hogy itthon süt a nap és amire leérek esik az eső és fujj a szél.3 óra horgászat után úgy éreztem abba kell hagynom ezt a horgász módszer mert megbolondulok:)
Bajszos halat sikerült fognom csak nem pontyot,közel 30 db törpeharcsa akadt a horgomra aminek a macskám nagyon örült..


Szerencsére az időjárás mellém állt és dél körül már sütött a nap és úgy gondoltam ideje egyet pergetni.Multis horgászat számomra még újdonság és ezért sem szeretnék nagyon belemerülni a témába.Talán két hete sikerült elsőnek kezembe fogni a botot és megtanulni veled dobni,mint mindenkinek nekem sem ment egyszerűen.Madárfészekkel elég hamar sikerült megbarátkoznom és ugyan ezzel a lendülettel megtanultam elhárítani a hibát.

Örömmel értesítek mindenkit,hogy még nem volt olyan alkalom,hogy az összes damilt levágjam az orsóról(még lesz rá esély bőven)



Páratlan páros.

Kedvenc műcsalim a Salmo Slider aminek már rengeteg halat köszönhetek.Ezt a típust 2003-ban mutatta be a Salmo, ennyi idő is elegendő volt ahhoz, hogy egy kis legenda szövődjön köré.A jerkbait típusú műcsalik nagyon megtetszettek,ezekhez a csalikhoz rövid gerinces bot kell és szerencsére elég hamar sikerült beszereznem egyet.Abu Garcia Black Max 1.8 méteres bottal nagyon élvezetes horgászni és csalit is sokkal jobban érzem mint a többi botommal.Multi orsón jelenleg harmincas damil van amit itthon találtam a szekrény mélyén és még egy ideig rajta is marad.


Hazai vizeken a Slider szinte minden ragadozó halunk elejtéséhez használható és nem egy esetben van hívatlan vendég a horog végén.


Nagyobb faj társának jobban örültem volna:)

7 centis műcsalira rámozdul a törpeharcsa aminek nagyon nem örülök.Idén eddig 5 db törpeharcsát sikerült pergetve fognom és remélem többet már nem is fogok.Szombaton ebéd után végre sikerült egy szép süllőt fognom aminek nagyon örültem.



Fogás után pihentem egyet és megittam a jól megérdemelt sörömet:)Egyre többen jöttek ki horgászni és ez miatt nem tudtam mindenhol dobálni ahol szerettem volna,gyakori probléma Csömödérben,de már egész jól megszoktam.Horgászat még nem ért véget mert délután 4 óra tájban sikerült még egy süllőt fognom ugyan arról a helyről.




Fogás után már nem nagyon horgásztam mert nem volt kedvem veszekedni a helyi horgászokkal és inkább leültem beszélgetni az ismerősökkel.Remélem idén még sok ilyen szép halat sikerül fognom.

Jövőben szeretném a harmincas damilt lecserélni fonottra és minél több jerkbait típusú csalit kipróbálni.






Megjegyzések