Szabad hétvége.

Végre egy eseménydús hétvégén vagyok túl.Nem mentettem meg a világot az utolsó pillanatban és még Madonna koncerten sem voltam.Ennél kicsit egyszerűbb volt.Csak egy olyan hétvége van amikor szombaton és vasárnap sem dolgozok.Ezt most teljes mértékben sikerült kihasználnom.Nem porosodtam a gép előtt dobozos sörrel a kezembe és még buliba sem voltam.Régi hobbimnak szenteltem szombat éjszakát és egész vasárnapot majdnem.Éjszakai horgászat nem volt egyszerű.Amikor terveztük az estét akkor már szó volt róla,hogy éjszaka vihar lesz.Persze ezen én csak röhögtem.Párszor már mondtak hülyeséget az időjósok.Hát gondoltam talán most is csak tévednek.Pusztaszentlászlói tóra mentünk horgászni.Mivel barátomnak és nekem sincs kocsija ezért biciklivel kellett menni.Nincs messze a tó de azt sem mondanám,hogy a szomszédban van.Hatalmas eszmei értéket képiselö kemping biciklimmel kisebb szenvedés volt letekerni.Régebben mint ha kisebb emelkedők lettek volna.Vagy talán csak én vesztettem a kondimból?Már Söjtörön megkellet állni tankolni.Horgászat egyik legfontosabb kellékét elfejtettem elvinni magammal.Nem kell nagy dologra gondolni.Csak a sörre.Sikeres vásárlás után még az út fele előttünk volt.Nagy nehezen de sikerült sötétedés előtt odaérni.Sajnos nem a legjobb helyre sikerült letelepednünk.Holdfényes éjszakát hamar megtörték a viharfelhők.Esőkabátot persze nem tettünk el.Hamar beborult az ég és kitartóan villámlót egész éjszaka.Időjárás volt a ludas vagy csak mi voltunk balekok de a halat nem sikerült fognunk.Hatalmas élmény volt nézni ahogy a villám bevilágítja a tó környékét.Nem minden nap lát az ember ilyet.Sajnos képeket nem sikerült csinálni.Majd talán legközelebb.Reggel 4-kor nagy szél kíséretében sikerült az esőnek is megerednie.Szerencse a tó mellett volt egy sátor ahova sikerült az eső elöl elmenekülni.Kitartóan esett én pedig egyre álmosabb lettem.Nem akartam aludni mert tudtam,hogy ha elalszok akkor én délig fel nem kelek.Amikor az csillapodott akkor kimentem horgászni.Megérte kimenni mert kisebb csoda történt.Sikerült fognom egy halat.Utána persze volt még kapás de sajnos egyiket sem sikerült megfogni.Ezek után már éreztem,hogy fáradt vagyok és nincs erőm az úszót bámulni.Nagy nehezen de sikerült összepakolni és hazajönni.Nyáron még párszor szeretnék eljutni horgászni.Nem akarok csúnyát írni de kurva jól éreztem magam:)Szombat estére vagy vasárnapra is megpróbálok összehozni egy horgászos,sörözés éjszakát.Előtte el kéne menni shoppingolni egyet.Felszerelés hiányában vagyok.Gondoltam kényelmesebb formáját választom a vásárlásnak és web shopból beszerzem kívánt felszerelést.Sajnos a posta költséget kicsit sokkalom.Bár ha adott összeg felett vásárlok akkor ingyen lenne a posta.Mivel sajnos nincs olyan sok időm,hogy a tóparton üdögeljek ezért nem kívánok sokat költeni az egészre.Elég a hülyeségből.Következő horgászat után remélem már képeket is tölthetek fel.

Hétfői nap elég rosszul kezdődött.Telefonra nem sikerült felkelnem és szülői segítség kellett,hogy feltudjak kelni időben.Délelőttös műszak a halálom.Jobban utálom mint a lencse főzeléket.Nagy nehezen de beértem dolgozni.Semmi extra nem történt.Délutáni pihenés közben pókereztem.Ismét komolyan kéne vennem az egészet mert számomra elég fontos a játék.

3.20$ Pot limit omaha heads sng-ot játszottam.Mai napot 17$ pluszban sikerült zárnom.

Pár leosztás:





















Az utolsó a legszebb.

Egy kis zene a végére.




WEB release: after 2500 views!




WEB release: after 3000 views!

Megjegyzések