Külön kiadás







Húsvét is megvolt.Egész sikerült szerintem.Vasárnapi nagy ebéd után alig tudtam felkelni az asztaltól.Délután elég mozgalmasan telt.Elsőnek is nekiálltam mixet csinálni.Szerintem kurva jó lesz csak nem ártana befejezni már.Késő este pedig előkaptam a 2 literes kőbányait a hütöböl és bekapcsoltam a lejátszókat is.Mixelős sörözős estém volt.Elég jól sikerült termelni de a pontos adatot nem szeretnék kiadni.Este pedig mi más csináltam volna mint,hogy elmentem bálba.Igen sajnos nem volt más ahova lehetett volna menni.Akkor inkább báli zene mint,hogy valami tini discoban nézegessen a részeg tini ribancokat.Őszintén szólva Söjtörön is volt pár érdekes leányzó:)De ezen szerintem már nem érdemes meglepődni.Ez a mai fiatalság.Nem mint ha én olyan idős lennék.Amúgy,hogy a buli milyen volt arról inkább nem nyilatkoznék.Annyit elárulok,hogy csak hazának áztam el mert nem volt esernyő nálam.Talán a végén rendes ember lesz belőlem.

Mai délután már nem lesz olyan jó mint amilyen volt a napokban.Olyan jó programot találtam magamnak:)Sajnos 8 órán keresztül kénytelen leszek dolgozni.Istennek hála 8 órából max kettőt dolgozok és a maradék hat órában csak nézegetek.Annyit dolgozok amennyit fizetnek.Ennél már csak az rosszabb,hogy hétvégén pedig éjszaka kell dolgozni.Egyik havernak szülinapi bulija lesz és hát azon szeretnék részt venni ha kapok szabit.Megpróbálok kérni és remélem kapok is.

Vasárnap pedig irány szavazni.Remélem mindenki szakít rá időt.Igaz nem láttok be nagy fantáziát,hogy valami változni fog manapság.De lehet csak én gondolom rosszul.




Megjegyzések