Harmadik külföldi buli.

Ismét eltelt egy hét úgy,hogy lusta voltam írni.Délelőtt dolgoztam és hát minden nap fájdalom volt felkelni 4-30-kor.Persze minden nap sikerült azért elérni a buszt.Számomra nem volt valami jó hír,hogy ismét 4 műszakba kell járni dolgozni.Ennek csak annyi előnye van,hogy csak csütörtök délután kell elsőnek dolgozni mennem.Addig nem lenne rossz valami hasznosat is csinálni.Héten sikerült az egyik teremből kijátszani a holdem managert.Nekem nem nagyon kell de azért remélem,hogy sikerül eladnom.Pénzem kikértem de sajnos még nem érkezett meg a számlámra.


Ismét egy olyan buliban volt részem amire nagyon sokáig emlékezni fogok.Hétvégén ismét Ausztriában voltunk.Indulás most elég korai volt.Délután 5-kor vonatra szálltam,hogy időben odaérjünk a megbeszélt helyre.Persze a csömödéri Ádi már a vonaton volt és foglalta a helyet az ablak mellett.Következő vonatig volt kemény 1 óránk.Ennyi idő pontosan elég volt,hogy elmenjünk tescoba venni pár apróságot.Mivel nagyon jó kondiban vagyunk ezért sikerült elérni a vonatot.Jánosháza felé voltak kisebb nagyobb problémák.Kisebb gond még az volt,hogy nem vettünk poharat.Sok éve járok vonattal de még ilyen meleg egyiken sem volt mint ezen.Hatalmas áldás volt leszállni róla.Jánosházán szerencsére már nem kellett sokat várni.Whiskycola hatalmas lendülettel fogyott.Mai nappal ellentétben nem volt olyan hideg és így nem volt gáz a parkban várni a többieket.

Úton is hatalmas hangulat volt.Ennél nagyobb már csak a buliban volt.Manapság ennyit nem tomboltam mint most.Sajnos manapság ebben nem lesz részem:(

Hyponak köszönhetően készült egy jó videó.






Ezek után tényleg megpróbálok gyakrabban jelentkezni..

Megjegyzések