Az Omaha egy olyan játék, amit egy Szadista talált ki, a Mazohisták pedig játszák is.

Február nem sikerült valami fényesen.Iron Man kivívást kemény 5 nap után feladtam.Annyi bad beat ért,hogy inkább játékot váltottam.Hihetetlen mennyi idióta fish van asztaloknál.Az már csak hab a tortán,hogy én mindig ellenem volt szerencséjük.Hónap elején pontosan úgy éreztem magam mint egy utolsó kurva.Szoptam mindennel és nem sikerült semmi.Mivel cash game nem ment ezért váltanom kellett.

Versenyekre nincs nagyon időm ezért döntöttem az 1 asztalos versenyek mellett.Persze a holdemet most is hanyagolom és csak omahát játszok.9 és 6 fős versenyeken kívül a heads up-ot erőltettem ebben a hónapban.Amúgy soha nem hittem volna,hogy ebben a játék formában nyereséges lehetek hosszú távon.Közel 3 hete játszom ezeket szóval még nem mondhatom,hogy akkora király vagyok benne.Ideje lenne pár stratégiai cikket is beszerezni és talán még sikerülne is tanulni valamit belőle.

Március elég mozgalmas lesz számomra.Buli és a munka mellett ideje lenne komolyabban venni a játékot.Ideges és fáradtan ezentúl nem kéne játszanom.Tanuló pénzt már elég rendesen megfizettem.Külön nagy köszönet Ádámnak,hogy megcsinálta a netemet.Februárban elég sokat buktam miatta.



Márciusban MiniFTOPS keretén belül két nagy versenyen szeretnék elindulni.

Március 13: 50$ PLO 6 max 150.000$
Március 21: 20$ PLO Heads Up 40.000$







Ebben a hónapban megpróbálom rendszeresen megírni az eredményeimet.Talán minden második nap sikerül.Na de most irány játszani mert délután ismét mehetek dolgozni...







Megjegyzések