Extrém időjárás | Extreme bot

Amilyen az újév napja,olyan lesz az egész esztendő is!Nem tartóm magam babonásnak,de az év első betlije után egy kicsit féltem a folytatástól.Memóriakártyát felesleges volt formázni mivel az első négy alkalommal nem volt mit lencsevégre kapni.Szerdán már láttam fényt az alagút végén,szebb süllőt sikerült akasztanom ami pár másodperc után le is lépett.Utána már hiába próbálkoztam tovább még egy kapást sem sikerült kicsikarnom.Szombaton másik helyre mentem és nagyobb csalikkal dobáltam aminek az lett az eredménye,hogy két rontott kapás után sikerült beszakítani a kedvenc gumimat.Halat nem sikerült fognom és az eső miatt naplementés képet sem csináltam.


Négy betli után mindent egy lapra feltéve kimentem a 48 km/h oldalszélben pergetni.Új botomat szerettem volna felavatni,de két óra pergetés után úgy éreztem nincs értelme kint lenni.Rengeteg dobásom nem oda ment ahova akartam és a szél folyamatosan belekapott a zsinórba.Itt általában négy grammos fejjel szoktam dobálni,de most még az 5.5 gramm is majdnem kevés volt.

Új szerzemény





Három óra pergetés után még egyetlen egy kapásom sem volt és annyira elegem volt a szélből,hogy jobbnak láttam hazamenni.Mivel csak négy óra után jöttek értem ezért dobáltam tovább és fél óra múlva fortuna rám mosolygott.Sokszor járok ide horgászni és mint mindig most is a kövezés végéről sikerült megcsípnem egy szebb példányt.Annyira örültem neki,hogy még lemérni is elfelejtettem.

Gyönyörű

Nem sokkal később egy lepényhalhoz is szerencsém volt,akármennyire is akarom nem tudok jó képet csinálni róla.



Új Mag-Pro botomról nem tudok sokat írni,micro jiges pecához tökéletes.Napokban elvileg enyhül a szél és és több időt tudok horgászattal tölteni.

Megjegyzések