Rekordok hónapja

Január második fele elég változatosan sikerült,pár betli mellett megfogtam életem legnagyobb csukáját és számos esetben lusta voltam felkelni.Munkám miatt sokszor éjfél után esek be az ágyba és mindenhez van kedvem csak korán kelni nem.Manapság az időjárás is a jobbik arcát mutatja,már meg sem tudom mondani melyik nap áztam el utoljára.


Biciklim már az utolsókat rúgja,hétvégén defektet kaptam és a viharos szélben annyiszor elborult,hogy elgörbült a kormány.Előbb utóbb be kell szereznem egy új járgányt.




Szeszélyes téli időjárás mellett nem könnyű megtalálni a halakat,folyamatosan változó légnyomás és a viharos szél sem könnyíti meg a dolgomat.Puding próbája az evés és hát én is csak akkor tudok menni horgászni amikor nem dolgozok.Nagyon sokáig azt tapasztaltam,hogy magas légnyomás mellett nem eszik a süllő és erre ezelőtt hétvégén pont az ellenkezője történt.Kora délután kezdtem el horgászni,viharos déli széllel nem törődve 3.5 grammos jig fejjel dobáltam.Korántsem éreztem valami jól magam,sokszor nem sikerült oda dobnom ahova akartam és nem egyszer a nádasból kellett kirángatnom a csalit.Nem volt kedvem előkét kötni ezért inkább elkezdtem arra dobálni amerre tudtam.Második dobásra pedig erős rávágással jelentkezett az első halam.




Szép lassan kezdtem komolyan venni a dolgot és sörözést hanyagolva kitartóan horgásztam tovább.Délután öt körül haza kellett mennem,tovább is maradtam volna,de a kollégám eljött értem kocsival és a felhős idő miatt úgy sem tudtam volna naplementés képet csinálni.Pár kép a többi süllőről,mindenki nyugodjon meg nem egy süllőt fényképeztem le százszor :)
















Téli sügér pergetés már nem megy olyan fényesen mint a süllőzés,körülbelül annyiszor betliztem mint ahányszor sikerült halat fognom.December óta csak a késő délutáni órákban tudok eljutni kapásig,jó igen,ha fogok akkor nagyokat fogok.Kisebb csapatok úgy eltűntek mint az ezelőtt heti fizetésem,pedig sokat vagyok kint,lehet túl sokat is.Hónap második felében már nem is erőltettem annyira a dolgot,három nagy sügér mellett négy nap is sikerült megúsznom kapás nélkül.Januárban összesen hét nagy sügeret sikerült fognom és egy elment fárasztás közben.







No comment



Téli süllő pergetéseim során sokszor előfordul,hogy csuka akad a horgomra,harapásálló előke nélkül veszélyes játék.Péntek reggel megakasztottam életem legnagyobb csukáját és közel 10 perc fárasztás után sikerült szákba terelnem..Szájszélbe akadt a horog és még soha nem éreztem magam ilyen mázlisnak.


96 cm/8-9kg


Megjegyzések