Összefoglaló

Bolondos decemberi időjárás mellett egyre nehezebb találom meg a halakat és már én is elmondtam,hogy egy héten belül két nap is sikerült betliznem.Viharos szél még nem is lenne gond,de általában minden nap nagyon sokat esett az eső és ilyenkor a hazafelé vezető út minden percre örökké valóságnak tűnt.Aki eddig abban a hitben volt,hogy Hollandiában kolbászból van a kerítés az jó lesz,ha ezt kiveri a fejéből.Hideg miatt a kisebb állóvizek befagytak és csak a nagyobb csatornákon találtam tiszta területet.Időjárás előrejelzés szerint a héten már nem fog fagyni(eddig minden nap tévedett )



Westin W3 and BM


Kedden délelőtt kiugrottam egy rövid horgászatra és két nagy sügér mellett egy kicsit sikerült fognom.



43 cm



Péntek délelőtt megúsztam egy kapással és a szombati esős időben pedig még egy rávágásom sem volt.Vasárnap közel három órán át csak a felhőket számoltam és reménykedtem benne,hogy sikerül fognom valamit.Párszor megfordult a fejembe,hogy hagyom az egészet a fenébe és inkább hazamegyek,de végül maradtam és nem bántam meg.Egy kicsi sügér mellett két hatalmas példányt sikerült fognom ami számomra hatalmas sikerélményt nyújtott.

Vasárnap első nagy hala

Második


Teljes hossz 46 cm!!!


Mágikus 50 centimétert még mindig nem sikerült elérnem és már csak 13 napom van,hogy ebben az évben elérjem..

Megjegyzések