Sok kicsi sokra megy.

Hétvégi horgászataim során mindig nagy gondot okoz a helyválasztás.Tudni kell,hogy bármerre megyek csak víz van és sokszor már azt sem tudom merre próbálkozzak.Északi-tengeri övcsatorna egyik mellékágán horgásztam ahol elsősorban süllőt szerettem volna fogni.Mint mindig most is biciklivel vágtam neki a túrának ami igazából nem is lenne megerőltető,ha nem lenne mindig viharos szél.Szombati napon közel harminc kilométert tekertem és a mai napig nem hiszem el,hogy még nem esett szét a bicikli alattam.





Nagy mélységek miatt legtöbb helyen minimum 4 grammos jigfej kellett és kialakított helyek híján nekem kellett utat törnöm.Egy ilyen pályán nagyon jó lenne egy csónak vagy legalább egy felfújható csillámpóni :) Amíg ezzel nem rendelkezek addig maradok a parton és ahol kell utat török magamnak.Több mint száz darab sügér mellett egyetlen egy süllőt sem sikerült fognom.Nagyot sajnos nem sikerült elkapnom,de attól függetlenül az átlagmérettel is elég jól elütöttem az időt.Első híd alatt egy nagy sügér követte a csalimat amit az istenért sem tudtam megfogni :(


Nap nyerő csalija.












Spaarndam




















Faroktőig 28 cm







Nagyon jó délután volt,sok kicsi mellett sikerült fognom egy szebb példányt is és még az sem zavart,hogy többször megeredt az eső.Kellemes csalódás volt a hely és ezek után nem kérdés,hogy visszamegyek-e.Vasárnap pedig elég változatosan alakult,erős kezdés után fülledt meleg miatt még kapásig sem sikerült eljutnom.




Megjegyzések