A visszatérő

Ez a bejegyzés a többihez képest egy kicsit hiányos lesz,sajnos nem volt időm mindenről képet csinálni és nekem is dolgozni kell menni mint mindenki másnak.Szombaton csak kisebb halakat sikerült fognom és hamar haza is mentem.

Vasárnapra sem változott az időjárás,gyenge szél mellett elviselhetetlen hőség volt egész nap.Táskámban a két doboz csalin kívül 3 liter víz és egy kávé volt.Hosszú kihagyás után ismét belenyúltam a tutiba.Kemény menet volt,20 km biciklizés mellett a hőség és a nyárfa szösz is megnehezítette a dolgomat.Lábamat szétcsipkedte a csalán és két percenkét szedtem le a nyárfa szöszt a zsinórról.Ilyen körülmények között úgy gondoltam,ha nem lesz kapásom egy órán belül akkor hazamegyek.


Ismét sikerült szereznem Berkley Flex Cutt shad csalit a kedvenc színemből.Éreztem és tudtam,ha ezt a csalit használom akkor bármi megtörténhet velem.Ahogy gondoltam úgy is történt,hihetetlen három óra volt amit a parton töltöttem.Három nagy sügér mellett sikerült egy süllőt is fognom,ez mellett még rengeteg kicsi halat visszaengedtem azonnal.Homlokon folyt az izzadság,nagyon melegem volt,de nem adtam fel és dobáltam egészen addig amíg volt még egy kis víz az üvegembe.

Sügér mágnes






Átlag méret


Süllők a fenéken lévő csalit ütötték a sügerek pedig a süllyedő gumira kaptak.Jó választott csali és a lassú vezetési technika ismét meghozta az eredményt.




Első szebb sügér


Második sügér méretei alapján megérdemel pár szót.Talán második helyen volt ahol mint mindig most is a nádas előtti szakaszon kerestem a halat.Már majdnem a parthoz értem amikor a süllyedő guminak odavert,hatalmas erő volt benne és hevesen védekezett.Nagyon meleg volt ezért nem akartam sokáig a parton tartani,pár kép után egyből visszakerült a vízbe.

41 cm faroktőig

PerchZilla

Ez után jött még egy 33 centiméteres sügér amiről fényképet csináltam,többi halból már a vízben kivettem a horgot.


Mit keres ott egy csonti? :)



Megjegyzések