Új kávéfőző

Végre eljutottam odáig,hogy ismét írjak egy olyan bejegyzést aminek nincs semmi mondanivalója.Kotyogós kávéfőzőm két hete megadta magát,már nagyon a végét járta és sajnos már a jó isten sem tudott volna rajta segíteni.Kávé nélkül nem lehet élni és nem is akarok,ezért egyből elmentem a közeli boltba és vettem egy új masinát.Ilyen kapszulás vackot nem akartam mert arra a gatyám is rámenne és biztos mindig akkor fogyna el a kapszula amikor emberéletekről van szó.

Új horgászbotot mindig jól választok és úgy gondoltam kávéfőzők terén sem foghatók mellé.Vettem egy tefal gépet ami akár 12 személyre is főz kávét.Szép nagy masina,fél konyhát elfoglalja és olyan gyenge kávét főz,hogy arra inkább nem írok semmit.Vicces volt amikor a kicsomagolás után üzembe akartam helyezni és nem volt hozzá filter.Mekkora egy baromság,hogy alap alkatrészt külön kell megvenni.Rántottát ott hagytam az asztalon és visszatekertem a boltba,kisebb nagyobb nehézségek után elmagyaráztam a boltosnak,hogy mit keresek.Laza mozdulattal megmutatta a helyes utat ahol megtaláltam a filter és mellette megláttam álmaim kávéfőzőjét.Matt fekete kotyogós kávéfőző olyan szép volt,hogy nem találok szavakat rá.


Tengeri halakkal nincs semmi bajom,de a rákokat nagyon utálom.Tavaly több alkalommal is fogtam párat és volt köztük egy két nagy példány.Hát komolyan mondom az olyan ronda egy állat,hogy nincs az a pénz,hogy én hozzányúljak.Kedvem nem megy el akkor hétvégén kimegyek pergetni és remélem a szőrőslábú szörnyek elkerülnek messziről..


Ismét voltam kint keszegezni és mint ezelőtt most is pergetőbotot vittem magammal.Első peca során széttört a vödör alattam ezért vettem magamnak egy olcsó széket.Feederes etetőanyag vagy a rossz helyválasztás miatt most a kisebb halakat sikerült fognom.Nem volt rossz horgászat,pár sör mellett élveztem ahogyan elver a tavaszi zápor és grátiszként megjelentek az etetésemen a vízityúkok.














Megjegyzések