Örömpeca

Héten különösképpen szerencsésnek érzem magam miután elég szép összeget sikerült nyernem.Ennél már csak az nagyobb dolog,hogy nem vettem magamnak horgászfelszerelést.Hollandiában végre itt a tavasz,napsütés mellett végre a szél és megállt és nem akadályoz a hosszú bicikli túráim alatt.Általában nálam az egész hétvége mindig a horgászatról szól,kivéve akkor,ha horgászatra alkalmatlan az időjárás.

Napsütésben elég sokan voltak kint a parton és ezért tó másik felére mentem horgászni és közben elugrottam egy csatornára is dobálni.Helyi erőkkel ellentétben én ismét a kis csalikra tettem a voksomat és mint ezelőtt héten most is a nádas előtte részeket erőltettem.


Spro és Dragon jigfejek


Berkley flex cutt shad 5cm

Pontos dobások mellett nagyon fontos volt a lassú csalivezetés,sajnos sokszor akaratlanul is gyorsabban vezetem.Ma a szélcsendben 1.8 grammos jigfejjel öröm volt pergetni.




Pár csuka mentes alkalom után ismét sikerült fognom egy bicskát.Amilyen pici volt olyan erős,ez volt az első csukám amelyik még szaltózott is.





Két hal után sajnos jó darabig nem volt akció,talán az egyik nádoszlop előtt volt egy kapásom ami nem akadt meg.Manapság egyre többet próbálok más csalival is halat fogni,de az istenért sem akar sikerülni.Aztán kilátástalan dobálások után végre ismét sikerült egy szép süllőt akasztanom.















Kellemes időjárás mellett még szép halakat is sikerült fognom.Kell ennél több?Nem!!!!



Megjegyzések