Szerény február

Januári erős kezdés után sajnos a halak étvágya drasztikusan csökkent.Viharos szél mellett nem igazán tudtam kis gumikkal horgászni,nagyobb gumikra pedig alig volt kapásom .Általában minden horgászatom alatt sikerült halat fogni,de még sem voltam megelégedve az eredménnyel.

Eső nem esett minden nap,de a viharos szél minden horgászatom alatt végig kísért és ez miatt döntöttem a drop shot mellett.Első dobásra már sikerült egy csukát akasztanom ami sajnos még fotózás előtt távozott a horogról.Sokat elmond az,hogy 18 grammos ds ólommal tudtam normálisan horgászni olyan szél volt.Viszont hiába van meg a tuti módszer,ha a halaknak nincs étvágyuk,sajnos a süllőknek teljesen elment a kapókedvük és nagyon úgy fest a dolog kénytelen leszek csukára pergetni.Tilalom majd áprilisban kezdődik addig lehet pergetni és nyár első napján lehet újból rablózni.


Napokban 80 km/h szél és eső várható ami szerintem legjobb alkalom arra,hogy ne menjek ki horgászni.

Képek január elejétől a mai napig.










































Első Drop Shot süllőm








Megjegyzések