Elégedett vásárló







Szélsőséges időjárás mellett sem akartam hanyagolni a horgászatot ezért rávettem magam és vettem egy új botot.Sajnos kisebb fejeket manapság nincs alkalmam használni,viharos szél mellett szinte semmit nem éreztem és élvezhetetlen volt a peca.Új botommal teljes mértékben megvagyok elégedve,azt kaptam amire vártam.Vasárnap második dobásra fogtam egy kisebb süllőt,utána sajnos két órán keresztül nem volt semmi.Párszor sikerült eláznom amikor úgy gondoltam ideje felrakni nagyobb fejet és pár dobás után hazamenni a meleg szobába.Második dobásra pedig jött a várva várt kapás.Egyből éreztem,hogy nagyobb süllővel van dolgom,pár perc eltelt és még mindig a tó közepén volt és nem akart közelebb jönni.Tíz perc fárasztás után sikerült egyszer  felemelni és megpillantani és abban pillanatban pedig búcsút is intettem neki.Közel méteres süllőt nem tudom mikor látok legközelebb.Lehet nem kellett volna annyira erőltetnem vagy csupán nem akadt jól,nem tudom.Életem hala minden szerencsémmel együtt elment,következő pillanatban megláttam,hogy az első meccsen elment a tippmix-em és grátiszba még az ónos eső is elvert.

MITCHELL MAG PRO ADVANCED 632ML SPIN | 1.90M | 3-12G

















Megjegyzések