A munkához úgy kell hozzáállni, hogy más is hozzáférjen.

Ismét eltelt pár hónap úgy,hogy nem írtam semmit.Ennek egyik oka az volt,hogy dolgoztam.Persze volt bőven szabadidőm is de akkor valahogy nem vitt rá a lélek,hogy írjak.
Másik eset pedig az volt amikor volt időm írni csak nem volt éppen miről.Manapság ismét több estét töltöttem a helyi kocsmában.Még is jobb a haverokkal meccset nézni mint itthon görnyedni a tv előtt.Szerencsére jó meccsek voltak és a hangulat is megvolt hozzá mindig.
Bírók és a játékosok kitettek magukért.Ha véletlen csapatok jól játszottak akkor a bírók bakiztak.Ennek az ellenkezője is igaz.Sajnos nem egy meccs végeredményét döntötték el a bírók.Nem akarok konkrét meccsekre és hibákra kitérni.Szerintem aki nézte a meccseket az jól tudja,hogy mi történt.Nevetséges az egész.Hollandia a döntőben!!!Ennek örülök a legjobban most:)


Ami poén,hogy a döntő napján pont délután dolgozok.Ha szerencsém van és a kocsma nyitva lesz akkor megpróbálok előbb lelépni a munkából.Harmadik helyért a németek játszanak.Az a meccs engem hidegen hagy.Igaz annak jobban örülnék ha Uruguay lenne a bronz érmes.Foci témát inkább hanyagolom.

Pár szót a munkáról.Itt a nyár.Szerintem mindenki észrevette,hogy egyre melegebb van és a csajok is lengébben öltöznek.Ennek nagyon örülök.Igen persze de a jó időnek van hátránya is.
Termelésben egyre nehezebb elviselni a meleget.Klimát pedig lusták használni.24 évesen sajnos nem arra vágyom,hogy hétvégén délután és éjszaka dolgozzak.Rengeteg programot lemondtam már az miatt,hogy dolgoznom kellett menni.Mehettem volna horgászni,bulizni,zenélni stb.Manapság erre sajnos nem találok megoldást.4 műszakban kell járnom dolgozni.Nagyon kevés esélyt látok rá,hogy 3 legyen.

Jó hírem is van!




DI.FM Hardstyle Friday 9 July 2010 @ 18.00 CET.

Két mixem közül az egyiket leadják.Lassan már kezdem elhinni,hogy jó mixet adtam ki a kezem közül:)Nagy munkában vagyok mert jövő hét péntekre is szeretnék egy mixet csinálni.
Mára ennyi lenne.Nem tudok miről írni.

Bye.



Megjegyzések