Ég és föld.

Pontosan ekkora különbség van egy ausztriai és egy magyar buli között.Pár mondatban mesélnék a pénteki buliról.Utálok kapkodni és rohanni.Sajnos pénteki napon első fele így telt el.Mint mindig most sem sikerült időben felkelnem és rohannom kellett a vonatra.Nem volt kedvem helyi járattal elmenni a fodrászhoz ezért inkább sétáltam.Fodrász után pedig pedig rohanás a vonatra.Rekord idő alatt sikerült leérnem a vasút állomásra.Sokat nem voltam itthon.Nagy nehezen sikerült a CD lejátszókat elpakolnom.Készülődés és egy pohár kávé utána elindultam a vonatra.Fél úton gondolkodtam,hogy mit hagytam otthon.Szerencse időben elindultam a vonatra és így volt időm vissza menni két vezetékért.Ezek nélkül kicsit nehéz lett volna mixelni.Pontosan akkor értem le a vonatra amikor ideért.Micsoda idő érzék..

Elég korán ott voltam már Ádinál.Mivel a többiek kicsi késéssel indultak el ezért bőven volt időnk mixelni és bambizni.Rém hírek pedig szeretném megcáfolni.Nem zsíros kenyeret kaptam vacsorára ha nem rántott sajtot.Legfontosabb dolog ami nélkül ezt az ételt nem lehet megenni az a majonéz.Alapban volt otthon majonéz vagy csak nekem vette azt nem tudom.

Ünnepi vacsora után pedig egészen addig mixeltünk amíg többiek ide nem értek.Egymás után mixeltünk több órán keresztül.Ez közben pedig sikerült egy üveg whiskyt elpusztítani.Örömmel hallottam,hogy a híres Molnár Ádi is tud bakizni(nem röhög).Kisebb késéssel de sikerült elindulni buliba.Az úton kurva jó hangulat volt.Mivel kicsi később indultak el a többiek Budapestről ezért sikerült Headhunterz elejét lekésni.Sajnos kisebb csalódást okozott nekem.Pont azokat a zenéket nyomta amiket annyira nem szeretek..Persze volt olyan szám is ami nagyon adta és az első sorban nyomtuk rá Adam Bass-el.






Ezért már érdemes volt kimenni..

Headhunterz után volt még kevés hardstyle.Utána pedig elég kemény lett a buli.Még nem volt szerencsém hardcore buliban lenni.De szerényem megjegyzem,hogy ekkorát még nem buliztam mint most.





Nem kell anyuci kedvencének lenni,hogy Ausztriába menjen az ember buliba.Sokan abban a hitben vannak,hogy milyen drága.Páran mondták,hogy milyen jól megy neked.Szegények tévednek.Mivel ha környéken elakarok menni buliba és még jól is akarom érezni magamat akkor lehet,hogy még több pénzt kell áldoznom rá mint erre a bulira.Ami számomra rejtély marad,hogy hol is kellett volna belépőt venni..De ha jobban belegondolok nem is érdekel:)

Buli téma off....


POKER:

Sit and go madness keretén belül szerettem volna omaha versenyeken indulni és elérni legalább egy dobogós helyezést.Szomoruan láttam,hogy csak holdem versenyeken van ez a promó.Persze pár 1$ versenyen elindultam.Szinte mindig lemákoltak és olyan ideges lettem,hogy inkább hanyagoltam az egészet.Amikor all in mentem és valaki fogadta akkor szinte mindig jobb lapot mutattam.Persze ezzel nem értem sokat mert az rng elintézte,hogy elmenjen az a maradék kedvem is a játéktól.Ezek utána elkezdtem omaházni inkább.Fura de ott mindig sikerült pénzbe érnem...Napot pedig egy 3$ SH NL Holdem versennyel fejeztem be.488 indulóból sikerült a 13-ik helyen befejeznem a versenyt.Persze vége felé nem volt semmi értelmes lapom amivel all in tudtam volna menni.Szép lassan elfogyott a zseton előlem.Talán egy KQ vs A10 preflop all in csatában sikerült alul maradnom.Mai nap ha lesz kedvem és időm akkor ismét elindulok pár versenyen.

Jövöhéten pedig ismét buli.







Megjegyzések