Iron Man kihívás

Január vége egész jól alakult.Szerény pluszban sikerült zárnom a hónapot.Mivel még ezen a téten sokat számit a rakeback ezért befizettem full tiltre ismét.Nincsenek valami jó emlékeim a teremről de azért remélem nem lesz gondom velük.Lényegében a rakeback miatt jöttem vissza ide játszani.Nincs már kedvem össze-vissza regisztrálni minden terembe.Péntek éjjel sikerült nyerni közel 150$.Persze ennek egy részét már sikerült elbukni.Több versenyen is indultam ebből egyen sikerült döntő asztalra kerülnöm.Ez egy 3$ rebuyos short handed omaha verseny volt.Kemény 26$ nyertem vele.Mai nap sajnos minuszban kellett kiszállnom az asztaloktól.Játék egész jól ment de fa szerencsém az cserben hagyott.Messze van még a hónap vége.Addig akármi is történhet.Ennek a hónapnak a lényege az iron man kihívás.Aminek a lényege,hogy 25 nap kell több mint 200 pontot szereznem.Ezért lehet medálok vagy freeroll belepöket kapni.Medálokat választottam mivel úgy terveztem,hogy több hónapon keresztül ebben a teremben fogók játszani.Ez mellett még 27% rake backem is van amit minden héten pénteken kapok.200 ponthoz egy nap kb 1500 leosztást kell játszanom.Szvsz ez elég könnyen teljesithetö.

Február 1: 399.56 pont

Sajnos mehetek este dolgozni és hát kurvára nincs kedvem hozzá.

Viszlát

Megjegyzések