Mi a szösz

Pénteki történelmi vereség után remélem még három új stadiont felhúznak az aranylábú fiainknak.Most őszintén mi volt ez?Munka után tudtam meg az eredményt és abban a pillanatban nem tudom eldönteni,hogy sírjak vagy nevessek.Foci helyett inkább legyen pergetés,hétvégi horgászat a körülményekhez képest jól sikerült.


:(
Szombaton nem akartam olyan sokat biciklizni ezért a közelben lévő tóra mentem ki,erről a helyről az érdemes tudni,hogy sekély és tejeskávé színe mellett sok szép süllő lakja.Ezen a kellemes kora nyári napon roppant nehéz dolog volt halat fogni,erős északi szél mellett a nyárfa szösz is megnehezítette a dolgomat.Manapság azt veszem észre a pergetős csoportokban,hogy szinte egy bejegyzésnél sem foglalkoznak az időjárási viszonyokkal és a módszerrel.Miért nem?Hétvégi szeles időben nagyon nehéz volt kis csalikkal dobálni,de én megpróbáltam.Erős oldalszélben főleg a part mentén és a nádasok előtt kerestem a halakat,ezeken a részeken 2.5 grammos jigfejjel és 5 centis csalival dobáltam.Nagyobb süllők most nem voltak kint,de azért sikerült fognom pár sügeret és gyerek süllőt.







Ezzel a technikával és csalival nagyobb halat nem sikerült fognom,kis süllőket nem akartam böködni ezért ebéd után csalit cseréltem.Ami még számomra furcsa,hogy ezen a vízen az élénk színű csalikra még soha nem volt kapásom.


A helyi pékárúról jót nem tudok írni,szépnek szép,de a legtöbb nagyon édes vagy ízetlen.Most az egyszer nagy duzzogva lement,de többször biztos nem viszek magammal.




Hollandiában öröm biciklizni,szinte bárhova eljuthat az ember bringával,google térkép helyett pedig útjelző táblák segítenek eljutni a kiszemelt horgászhelyre.Dombok nincsenek ezért elég gyorsan lehet haladni,egyedül csak a viharos szél ami néha megnehezíti az ember dolgát.





Délutánra kitisztult az idő és rengeteg ember jött ki a partra.Ilyenkor itt nagyon sokan úsznak,kenuznak és kutyát fürdetnek.Átmentem a tó másik oldalára ahol még jobban fújt a szél és sokkal több nyárfa szösz volt a vízben.






Nyári időszakban itt mindig nehéz halat fogni,kivéve akkor amikor esős idő van mert akkor szinte senki nincs kint rajtam kívül és a süllők is igen aktívak.Csalikat folyamatosan cseréltem és már a végét jártam amikor felraktam egy fox rage spikey shadot.Csali legnagyobb fegyvere a szokatlan felülete,jóval lassabban süllyed mint a többi öt centis gumi.



Most egy 2.5 grammos jigfejjel használtam és fél óra aktív dobálás után sikerült fognom egy szebb süllőt.Jó érzés amikor kegyvesztett csali segít hozzá egy szép hal megfogásához.






Ez a süllő volt az utolsó hal amit azon a napon fogtam.Szerény meglátásom szerint ezen a helyen ilyen körülmények között ez nem olyan rossz eredmény.Kisebb süllőt és sügéret már nem akartam fogni ezért sem cseréltem vissza a csalit.Késő délután nagyon meleg volt és már nem volt más nálam mint egy üveg langyos uborkás ízesítésű ásványvíz.


Hiába van az embernek jó felszerelése,ha azt nem tudja jól használni.Rengeteg járok horgászni és már szinte mindig tudom előre,hogy mikor milyen csali vezetési technikával lehetek eredményes.Legközelebbi alkalommal megpróbálok kis jigfejjel nagy gumikat használni.

Megjegyzések