Bamm


Hétköznapok sajnos horgászat nélkül teltek el,igaz bevallom nem is bánóm,hogy egy kicsit pihentem.Sajnos elég sokszor átesek a ló túloldalára amikor pihenés helyett horgászattal töltöm az időmet.Jó halért meg kell dolgozni.Nem?

Októberre végre Hollandiába is elért a hidegfront,sok sok eső mellett a viharos szél sem maradhatott el.Normális emberek ilyenkor otthon maradnak és élvezik a meleg szoba adta kényelmet.Na de ugye vannak a nem normális emberek mint például én akik ilyen időben is képesek kimenni horgászni.







Első halra nem kellett sokat várni,10 perc dobálás után erős rávágással jelentkezett egy szép süllő.










C&R


Egyre jobban kezdett esni és úgy voltam vele,ha nem muszáj akkor nem fogok bőrig ázni.Közelben lévő híd alatt húztam meg magam.Közben néztem a meccs eredményeket és azon voltam,hogy intézzek magamnak fuvart.Megállás nélkül szakadott az eső és jobbnak láttam hazamenni.Már úgy volt jönnek értem amikor arra lettem figyelmes,hogy megállt az eső.Na mondom akkor nem megyek sehova és horgászok tovább.


Egyik kedvenc helyemre mentem ahol általában mindig fogtam halat.Természetesen amíg odaértem ismét megeredt az eső :) Miért ne?Onnan már nem volt visszaút és elkezdtem vallatni a vizet.Kitartóan dobáltam amikor elnehezedett a felszerelés és bevágtam.Sokáig nem tudtam mivel is van dolgom mert nem nagyon akarta megmutatni magát.Fárasztás közben persze elkezdett szakadni az eső és a hal még mindig nem akarta az igazságot.Pár perc kemény fárasztás után megláttam a nagy csukát és tátva maradt a szám.Szájszélbe akadt csali miatt nem láttam értelmét sietni és szép lassan kifárasztottam.Szákolás sajnos elég macerás dolog volt mert őkelme nem akart beleférni a merítőhálóba.


Szakadó esőben egyetlen járókelő sem volt a környéken aki egy közös képet csinált volna rólunk.Eláztam de nem érdekelt!!!Hosszú fárasztás után is olyan erő volt benne,hogy alig bírtam lefogni.90 centiméter volt faroktőig,súlyát sajnos mérleg hiányában nem tudtam lemérni.



Berkley Flex Cutt Shad ismét.


Eső a fényképezőgépet sem kímélte.







Görbüljön!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése