Most vagy soha:)

Megint elfejtettem írni.Pedig nem voltam annyira elfoglalt,hogy ne legyen időm rá.Sajnos ismét 4 műszakban kell járnom dolgozni.Na hát ennek nagyon nem örülök.Elég rossz érzés amikor hétvégén éjjel dolgozni kell és a haverok meg buliznak.Igaz a környéken olyan jó buli amiért szabadságot kéne kérnem.20 nap szabit elég nehéz beosztani.Főleg úgy,hogy már 3 napot a cég vetetett ki velem.Maradékot persze csupa hasznos dolgokra fogom kivenni.

Márciusban hanyagoltam a pókert.Nem volt kedvem és időm rá.Amúgy is kellett egy kis pihenés mert elég kevés időm volt a pihenésre és elég sokszor ideges ettem minden apróságra.Azért egy két kisebb versenyt játszottam a napokban.Volt pár szép eredmény és még egy győzelem is volt.Igaz csak 28$ nyertem vele.Áprilisban ismét nekimegyek a játéknak és megpróbálom maximalizálni a bevételt.Persze ez mellett nem lenne rossz pihenni is.Itt a tavasz és a kerti munkát is belekel venni a napi programba.Hát ennek nagyon nem örülök de azért amit tudok azt megcsinálok.

Jövő héten pedig húsvét.Sajnos már abban a korban vagyok amikor a nyuszika már nem hoz nekem semmit.Igaz az ünnepi ebéd kárpótolja az ajándékot.Ezen kívül még van pár dolog amit áprilisra tervezek.Ha minden jól alakul akkor lesz pár buli ahol zenélek.Hogy hol és mikor lesz azt csak akkor írom le ha már biztos lesz.

Boldog születésnapot kívánok mindenkinek aki olvas.Mai nap inkább nem pókerezek.Hazaértem és egyből az ágyban kötöttem ki és aludtam este 6ig.Egy ingyenes versenyen kívül mást nem játszok.Szerdán volt Arsenal - Barca meccs.Valamiért nagyon nem szeretem a Barcelonát.Amióta az eszemet tudom azóta Arsenal fan vagyok.Szerencse a meccs végén sikerült egyenlíteni és így még van esély továbbjutni.

Hétvége lehet,hogy rondán fog sikerülne.Nem mint ha újdonság lenne ez:)







Holnap ismét jelentkezem.

Bye

Megjegyzések