Az élet is olyan mint a póker : Ha nem kockáztatsz, nem is nyerhetsz semmit.

Ritka esetekhez tartozik amikor éjszakás munka után délután 3-ig alszok.Most sikerült.Nagy dolgokat ma sem csináltam.Lényegében a délután a pokerről szólt.Minnél elöbb szeretném kijátszani a bónusz.Napokban nem nagyon ment a játék és nagyon kedvem sem volt játszani.
Azért a mai sikerült pluszban kiszállnom az asztaloktól.Délután folyamán nem nagyon vannak jó asztalok.Inkább éjszaka jó játszani mert akkor sokkal több az akció és lazábbak az ellenfelek.

Mai nap számokban.

Leosztások száma:1552
Nyereség/veszteség:+26.96$






Amikor a river nekem segít.





Nem kérdéses,hogy ki volt az esélyesebb.






Dobni tudni kell.


Ezen kivül nem történt semmi különös.Sok kicsi potot vittem.Délutáni és esti órákban igen feszesek a játékosok.Na majd holnap éjszaka nem megyek dolgozni akkor remélem sikerül
többet nyernem.Igaz aki a kicsit nem becsüli az nagyot nem érdemli.Szerintem a mai nap ennyi lenne amit írni szerettem volna.







Megjegyzések